Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

''ΜΑΓΚΙΑ'' ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ....


Με αφορμή μια συζήτηση που έγινε στην σημερινή προπόνηση, εγώ σαν Κώστας Αγοράκης και σαν αρθρογράφος αυτής της σελίδας, θα ήθελα να αποκαταστήσω λιγάκι μερικά πράγματα. Τα όσα θα καταθέσω αφορούν και μόνο την δική μου άποψη επειδή εγώ και μόνο ήμουν αυτός που συζήτησε με τον προπονητή των Πετεινών Μάκη Παρασκευόπουλο και τους ποδοσφαιριστές της ομάδας του Αγίου Νεκταρίου που συμμετείχαν στην σημερινή προπόνηση.
Το θέμα λοιπόν είχε να κάνει με τον μεταξύ μας αγώνα και το γεγονός ότι μερικά πράγματα που γράφτηκαν για το παιχνίδι δεν άρεσαν, κάτι απόλυτα φυσιολογικό, σε μερικούς ποδοσφαιριστές των Πετεινών. Μου είπαν λοιπόν ότι εκτός από το άρθρο του αγώνα, που θα πρέπει να παραδεχτώ ότι περιείχε αρκετή δόση ειρωνείας εκ μέρους μου, συνέχισα να γράφω ειρωνικά κάποια πράγματα για την ομάδα τους. Η αλήθεια είναι ότι αυτό ισχύει και εδώ είναι που θα ζητήσω προσωπικά συγνώμη από του ποδοσφαιριστές και τον προπονητή των Πετεινών. Ίσως πάνω στην πικρία μου, αφού τυγχάνει να είμαι και ενεργό μέλος αυτής της ομάδας του Απόλλωνα, να έγραψα μερικά πράγματα παραπάνω που δεν έπρεπε. Αυτά βέβαια που έγραψα στο συγκεκριμένο άρθρο του αγώνα, δεν ήταν μόνο η δική μου αντίληψη του παιχνιδιού αλλά η αντίληψη όλων των ποδοσφαιριστών του Απόλλωνα. Απλά εγώ είμαι αυτός που τυγχάνει να μεταφέρω τα όσα γίνονται στα παιχνίδια της ομάδας και αυτό αποτέλεσε γεγονός να γίνω το ''κόκκινο πανί'' για την ομάδα των Πετεινών, έχοντας ουσιαστικά μεταφέρει την αντίληψη όλης της ομάδας μου. Ίσως επειδή και μετά το τέλος του αγώνα ήμουν ο μόνος ποδοσφαιριστής που διαμαρτυρήθηκα για τους πανηγυρισμούς των Πετεινών στο κέντρο του γηπέδου, την στιγμή που αυτοί κατευθύνονταν προς τα αποδυτήρια. Πανηγυρισμοί που δεν άρεσαν σε κανέναν από εμάς, αλλά μόνο εγώ αντέδρασα για αυτό το γεγονός ανοιχτά μετά το τέλος του αγώνα προς τους νικητές. Ήταν λοιπόν απολύτως φυσιολογικό να γίνω εγώ το ''κόκκινο πανί'' για την ομάδα των Πετεινών, γιατί οι ποδοσφαιριστές της ομάδας του Αγίου Νεκταρίου που διάβασαν το άρθρο του παιχνιδιού, τους έμεινε η αίσθηση ότι αυτά που έγραφα ήταν αποκλειστικά και μόνο η δική μου άποψη.
Στην σημερινή συζήτηση λοιπόν, οι Πετεινοί από την πλευράς τους ζήτησαν την δική τους συγνώμη και παραδέχτηκαν ότι αυτή η κίνηση να πανηγυρίσουν ήταν λάθος. Και προς τιμήν του, αυτό το είπε ο προπονητής της ομάδας Μάκης Παρασκευόπουλος.
Εμένα προσωπικά μου άρεσε πολύ που ξεκαθαρίστηκε αυτή η παρεξήγηση και οφείλω να ομολογήσω ότι δεν περίμενα να είχα γίνει το ''κόκκινο πανί'' από πλευράς τους, επειδή τυγχάνει να είμαι αυτός που εκφράζει τον λόγο της ομάδας μας. Και ακόμα περισσότερο μου άρεσε ότι ο καθένας από την πλευρά του ζήτησε την δική του συγνώμη σε αυτά που έφταιξε.
Νομίζω ότι 22 χρόνια στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο έχω αποδείξει ποιος είμαι. Νομίζω ότι το έχω κάνει και σε αυτήν την σελίδα προσπαθώντας να είμαι αντικειμενικός με όλες τις ομάδες γράφοντας αυτά που πραγματικά βλέπω και αισθάνομαι στα παιχνίδια. Αφιερώνω ώρες σε αυτό το μπλόκ, αφήνοντας πολλές φορές ακόμα και την οικογένεια μου, για να βοηθήσω αυτό το ''άμοιρο'' ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο να φανεί και πιο έξω. Και όλα αυτά τα κάνω αφιλοκερδώς. Μου αρέσει και δεν το κρύβω. Εξάλλου μια ευχαρίστηση σε κάτι δεν συνεπάγεται πάντα με χρηματική αμοιβή. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ίσως η αγάπη μου για την ομάδα που υπηρετώ 22 χρόνια να με έκανε να γράψω πράγματα που δεν έπρεπε. Αυτό ήταν το λάθος μου και οφείλω να το παραδεχτώ.
Μια παραδοχή λάθους είναι μεγάλο πράγμα και δηλώνει ''αντρισμό''. Σήμερα αποδειχτήκαμε ''αρκετά αρσενικοί'' όσοι τελικά ξεκαθαρίσαμε αυτήν την παρεξήγηση και όφειλα να το αναφέρω δημόσια. Λάθη κάνουμε εύκολα όλοι. Δύσκολα βέβαια τα παραδεχόμαστε. Και εδώ είναι η μαγκιά. Να τα παραδέχεσαι. Εμείς το κάναμε.
      
Κώστας Αγοράκης (Υπεύθυνος ιστοσελίδας Απόλλων Εγλυκάδας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: