Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ : ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΞΙΜΑΔΗΣ (ΘΥΕΛΛΑ ΑΙΓΙΟΥ)


Το www.apolloneglykadas.com συνεχίζει τις συνεντεύξεις σε αξιόλογους ποδοσφαιριστές του τοπικών πρωταθλημάτων μας. Αυτή τη φορά επιλέγει έναν ταλαντούχο νεαρό αμυντικό από την περιοχή της Αιγιάλειας, τον Αντώνη Παξιμάδη της Θύελλας Αιγίου, ο οποίος μας είπε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα ενώ μίλησε και με τα καλύτερα λόγια για την δική μας ομάδα.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΞΙΜΑΔΗΣ ?
Ο Αντώνης Παξιμάδης είναι 18 χρονών, γεννημένος στις 9 Ιουνίου 1993. Ξεκίνησε από τις ακαδημίες του Παναιγιάλειου και κατόπιν μεταπήδησε στην ομάδα-ακαδημία της Θύελλας Αιγίου. Αγωνίζεται κυρίως ως στόπερ αλλά πολλές φορές λύνει και τα χέρια του Κυριάκου Αθανασίου, αγωνιζόμενος καιν ώς μπάκ. Σπουδάζει στο Τμήμα Χημικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Πότε ξεκίνησες να παίζεις ποδόσφαιρο και τι σε τράβηξε σε αυτό το άθλημα ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Η απασχόληση μου με το ποδόσφαιρο ξεκίνησε σε ηλικία 9 ετών όταν πήγα στις Ακαδημίες του Παναιγιαλείου όπου εκεί έκανα και το πρώτο μου δελτίο. Η αλήθεια είναι πως ο πατέρας μου με παρακίνησε να ασχοληθώ με αυτό το άθλημα και δεν ήταν δική μου πρωτοβουλία. Τελικά όμως καλά έκανα που τον άκουσα.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Αγωνίζεσαι ως αμυντικός. Σου αρέσει αυτή η θέση ή αναγκάστηκες επειδή απλά ήσουν καλύτερος εκεί ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Όπως όλοι μας ξεκινάμε τυχαία από κάποια θέση, έτσι κι εγώ έτυχε να παίζω σαν αμυντικός όταν πρωτοξεκίνησα. Με τις προπονήσεις και τους αγώνες έβλεπα ότι πήγαινα πολύ καλά στη συγκεκριμένη θέση και αυτό μου άρεσε πολύ. Έτσι, παραμένω μέχρι και τώρα σε αυτή χωρίς να έχω κανένα παράπονο.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Η Θύελλα είναι μια ομάδα ''μοντέλο'' στο ερασιτεχνικό. Πως είναι να είσαι μέλος μιας τόσο οργανωμένης ακαδημίας ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Πιστεύω είναι ευχή για όλους να βρεθούν σε μία ομάδα-ακαδημία σαν τη Θύελλα. Έχει ανθρώπους που νοιάζονται και "τρέχουν" καθημερινά για το καλό της και που πραγματικά πονάνε για να μην είναι λάθος σε τίποτα. Είμαι περήφανος που είμαι μέλος μιας τέτοιας οικογένειας και το ίδιο νιώθω από όλους όσους βρίσκονται μέσα σε αυτήν. Η οργάνωση και η πειθαρχία παρακινεί τον καθένα από εμάς να συμβάλλουμε με οποιοδήποτε τρόπο για το καλό αυτής της ομάδας.

ΕΡΩΤΗΣΗ :  Έχεις όνειρο να αγωνιστείς μια μέρα στον Παναιγιάλειο ή ακόμα πιο ψηλά ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Σίγουρα το να παίξεις επαγγελματικά αποτελεί όνειρο για το καθένα και ειδικά για τους παίχτες που βρίσκονται σε μικρή ηλικία. Αν μη τι άλλο κιόλας αν πρόκειται για την ομάδα της πόλης σου με τόσο μεγάλη ιστορία και τόσο πολύ κόσμο από πίσω. Αν μου δινόταν η ευκαιρία σίγουρα δε θα έλεγα όχι να αγωνιστώ σε κάποιο υψηλότερο επίπεδο.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Τι είναι για σένα το ποδόσφαιρο ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Το ποδόσφαιρο για μένα είναι η διέξοδος από τα προβλήματα της καθημερινότητας, ένας τρόπος για να περνάω καλά και να κάνω αυτό που μου αρέσει περισσότερο. Μπορώ να πω πως πλέον αποτελεί για μενα τρόπο ζωής.

ΕΡΩΤΗΣΗ :  Ποιες ομάδες έχεις ξεχωρίσει από την Α1 και ποιές από την Α'. Η Θύελλα είναι μέσα στις ομάδες που μπορεί να διεκδικήσει την άνοδο της ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Αν και δεν έχω παρακολουθήσει πολύ την Α' φέτος, διαβάζω πως ο Εθνικός Σαγεϊκων και ο Αχαιός έχουν αρκετά καλές ομάδες και από ότι φαίνεται ο πρώτος θα διεκδικήσει την άνοδο στη Δ'. Εκτός από αυτές, και ο Απόλλων Εγλυκάδας είναι ομάδα που πολλοί πρέπει να μιμηθούν σε θέματα οργάνωσης αλλά και ήθους, ώστε να ανέβει το Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο ένα σκαλί παραπάνω. Στην Α1 έχω ξεχωρίσει τον Πανιώνιο Αχιλλέα. Είναι ομάδα με πολύ καλό νεαρό υλικό,καλό προπονητή και διοίκηση και νομίζω πως δίκαια βρίσκεται στη πρώτη θέση της βαθμολογίας.
Σίγουρα η θέση της Θύελλας δείχνει πως έχει το υλικό και τις δυνατότητες να χτυπήσει την άνοδο κυρίως μέσω μπαράζ, αφού οι 2 πρώτες ομάδες έχουν ξεφύγει. Το πρωτάθλημα όμως έχει 17 αγωνιστικές ακόμα και πολλά μπορούν να αλλάξουν μέχρι το τέλος.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιο παιχνίδι έχεις να θυμάσαι ώς την καλύτερη ανάμνηση ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Σαν καλύτερη ανάμνηση έχω να θυμάμαι τους δύο αγώνες μπαράζ που δώσαμε και ανεβήκαμε στην Α1 Κατηγορία.  Δεν μας υπολόγιζαν λόγω του ότι προερχόμασταν από τον όμιλο του Αιγίου και οι άλλες δύο ομάδες ήταν θεωρητικά πιο δυνατές.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιος είναι ο άνθρωπος που θα ήθελες να ευχαριστήσεις για την βοήθεια που σου έχει δώσει στα ποδοσφαιρικά σου βήματα ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Ο Κυριάκος Αθανασίου είναι αναμφισβήτητα ο άνθρωπος που με πήρε από το χέρι πριν 7 χρόνια και με μεγάλωσε σαν ποδοσφαιριστή. Σε αυτόν, όπως και στην οικογένεια μου που με στηρίζει συνέχεια, χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιος ποδοσφαιριστής αποτελεί ίνδαλμα σου ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο ίνδαλμα. Προσπαθώ να πάρω από τον κάθε παίχτη ξεχωριστά στοιχεία που τον διακρίνουν και τον κάνουν να παραμένει σε υψηλό επίπεδο.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Πες τι εύχεσαι για την νέα χρονιά στο κόσμο ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Εύχομαι σε όλο το κόσμο πάνω από όλα να έχει υγεία και να υπάρχει αγάπη ανάμεσά μας. Ο νέος χρόνος να φέρει στο καθένα αυτό που επιθυμεί και όσα δε του έφερε το 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια: